Zift

ZIFT

του Γιαβόρ Γκάρντεφ
με τους Ζαχάρι Μπαχάροφ, Τάνια Λιέβα, Βλαντιμίρ Πένεφ, Ντίμο Αλεξέγιεφ

Υπόθεση: Αποφυλακίζεται μετά από χρόνια άδικου εγκλεισμού για ένα φόνο που δεν έκανε…

…Ξαφνικά βρίσκεται σε ένα άγνωστο και ανοίκειο περιβάλλον…

….και όλοι ψάχνουν για ένα χαμένο διαμάντι…

…ενώ ο «Μοθ» προσπαθεί να ξεφύγει από την αναπόφευκτη μοίρα του…

[Έξοδος: 3 Δεκεμβρίου, 2009]

Zift

ZIFT

του Γιαβόρ Γκάρντεφ
με τους Ζαχάρι Μπαχάροφ, Τάνια Λιέβα, Βλαντιμίρ Πένεφ, Ντίμο Αλεξέγιεφ

Υπόθεση: Αποφυλακίζεται μετά από χρόνια άδικου εγκλεισμού για ένα φόνο που δεν έκανε…

…Ξαφνικά βρίσκεται σε ένα άγνωστο και ανοίκειο περιβάλλον…

….και όλοι ψάχνουν για ένα χαμένο διαμάντι…

…ενώ ο «Μοθ» προσπαθεί να ξεφύγει από την αναπόφευκτη μοίρα του…

[Έξοδος: 3 Δεκεμβρίου, 2009]

Στοιχεία Ταινίας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ :   Javor Gardev
ΣΕΝΑΡΙΟ:     Vladislav Todorov
ΠΑΙΖΟΥΝ:       Zachary Baharov - Moth
Tanya Ilieva - Ada
Vladimir Penev - Slug
Mihail Mutafov - Van Wurst The Eye
Djoko Rossich - Father Todor

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:    Emil Christof  
ΜΟΝΤΑΖ:    Kevork Aslayan     
ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΥΣΙΚΗ:  Kalin Nikolov 
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ:    Nikola Toromanov
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ:    Daniela Oleg Lyahova

ΠΑΡΑΓΩΓΗ:    Georgi Dimitrov
Illian Djevelekov
Matey Konstantinov


ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ:  Miramar Films
ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ:   National Film Center, Bulgarian National Television


81’ , ασπρόμαυρο, Βουλγαρία, 2008

 

Διανομή
Amafilms (Ελλάδα)

Κριτικές


REVIEWS

«Δεν μπορούμε να δώσουμε το μεγάλο βραβείο σε όλες τις ταινίες, αν και θα το θέλαμε. Πρέπει να κάνουμε μία επιλογή. Το βουλγάρικο φίλμ ήταν καταπληκτικό. Αυτό λέγεται δυνατό ντεμπούτο, φανταστική κινηματογράφηση, απλά ένα φανταστικό φιλμ.
LIV ULLMANN / ηθοποιός, σκηνοθέτης /, Πρόεδρος της επιτροπής του 30ου Διεθνούς φεστιβάλ της Μόσχας 2008.


Ο Βούλγαρος πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Javor Gardev με το Zift, είναι η πιο δίκαιη απόφαση της επιτροπής. Η ασπρόμαυρη εγκληματική κωμωδία / δράμα που διασταυρώνει της νέο-νουαρ αισθητική με …., είναι ιδιαίτερα αστείο και ευφάνταστο, αφηγούμενο την ιστορία του Moth, ελεύθερος με αναστολή αφού πέρασε αρκετό καιρό στη φυλακή, βρίσκεται σε έναν καινούριο κόσμο στην ολοκληρωτική Σόφια των τελών του 50.
Vladimir Kozlov - The Moscow News


Το βουλγαρικό φιλμ Zift, σκηνοθετημένο από τον Javor Gardev εμφανίστηκε στο 30ο φεστιβάλ της Μόσχας με μαύρο χιούμορ, συνδυάζοντας φιλμ νουάρ αναφορές και ….
Το Zift είναι η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Gardev. Αλλά είναι φανερό πόσο ελεύθερα ο σκηνοθέτης διαχειρίζεται διαφορετικά είδη και στιλ ταινιών ασύμβατα με μια πρώτη ματιά. Η ταινία προσφέρει αληθινή απόλαυση όχι μόνο με τον εκπληκτικό προσδιορισμό των ειδών και το στιλ του Ταραντίνο που υιοθετεί, αλλά και με το ανεξάντλητο χιούμορ του. Αυτό είναι το πρώτο πραγματικά αστείο φιλμ του επίσημου διαγωνιστικού, για να μην αναφέρω ότι είναι η μοναδική μεγαλειώδη στιγμή στο διαγωνιστικό πρόγραμμα.
Maria Grositskaia - 30th Moscow IFF, Day 7


Λαμπρή παρουσία του βουλγάρικου κινηματογράφου στο 30ο διεθνές φεστιβάλ της Μόσχας. Ο πρόεδρος του φεστιβάλ - Νικίτα Μιχαλκόφ, επέλεξε μια επιτροπή, με πρόεδρο τη διάσημη ηθοποιό Liv Ulmann.
Η Liv Ulmann χαρακτήρισε το Zift ως «μία μεγάλη ευχάριστη έκλπηξη, το βουλγάρικο εκφραστικό νουάρ» και οι κριτικοί το προσδιόρισαν ως «φωτεινό και αυταρχικό έργο υψηλής κουλτούρας» του 36χρονου Βούλγαρου σκηνοθέτη Javor Gardev.
Επίσημο ιστιοσελίδα της βουλγάρικης πρεσβείας στη Μόσχα


Τα 3 τελευταία φιλμ του επίσημου διαγωνιστικού έκαναν πρεμιέρα απόψε, με το βουλγάρικο φιλμ Zift να κερδίζει τις εντυπώσεις. Η φόρμουλα της επιτυχίας της ταινίας μπορεί να ιδωθεί ως ένα μείγμα Jean Pierre Meliville, Guy Ritchie και Quentin Tarantino. Ο Gardev δημιούργησε μία μεταμοντέρνα ταινία στα πλαίσια του…. Είναι πολύ πιθανόν να μιλάμε για τη γέννηση ενός καινούριου αστεριού του ευρωπαϊκού κινηματογράφου.
Stanislav Nikvlin - KINOMANIA. RU

Βραβεία


 


 

ΒΡΑΒΕΙΑ

• Βραβείο καλύτερης ταινίας και καλύτερης σκηνοθεσίας - 30ο Διεθνες Φεστιβαλ Μόσχας
• Βραβείο καλύτερης βουλγάρικης ταινίας μεγάλου μήκους - Διεθνές Φεστιβάλ Σόφιας
• Βραβείο καλύτερης ταινίας - Palic Film Festival
• Βραβείο καλύτερης ταινίας - Palic Film Festival

Περισσότερες Πληροφορίες


Περισσότερα για την ταινία

Το Zift αποτελεί ένα μίγμα κινηματογραφικών ειδών από το νέο-νουάρ στο sots-art. Η ιστορία εκτυλίσσεται μέσα σε μία νύχτα . Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Μόθ, απελευθερώνεται από τη φυλακή μετά από χρόνια άδικου εγκλεισμού για φόνο. Είχε καταδικαστεί λίγο πριν το βουλγάρικο κομμουνιστικό πραξικόπημα του 1944 και τώρα βρίσκεται σε ένα νέα και ανοίκειο κόσμο, την Σόφια του ολοκληρωτισμού της δεκαετίας του 60. Ένα πανδαιμόνιο συμβαίνει με το που βγαίνει από την πύλη της φυλακής. Την πρώτη του νύχτα ελευθερίας ο Μοθ την περνάει κλεισμένος σε ένα κελί, προσπαθώντας να αποφύγει τη μοίρα, καθώς έρχεται ολοένα και πιο κοντά στον επικείμενο θάνατο του. Η φρενήρης καταδίωξη χαρτογραφεί τον χάρτη της διαβολικής ολοκληρωτικής πόλης - παρακμασμένες γειτονιές και αποκρουστικοί δρόμοι, τα δημόσια λουτρά, τα κανάλια, το νοσοκομείο, ο καθεδρικός, τα πομπώδες έργα της κομμουνιστικής αρχιτεκτονικής γύρω από το Μαυσωλείο, καταγώγια πνιγμένα στον καπνό, κακόφημα μπαρ και τέλος το νεκροταφείο. Στην προσπάθεια του να βρει την αλήθεια, ο Μοθ συναντιέται παρελαύνουν μπροστά πλήθος εκκεντρικών χαρακτήρων - πράκτορες, νοσοκόμες, μπαρόβιοι, απόκληροι, νεκροθάφτες και άλλα είδη της ζούγκλας της ασφάλτου. Η ιστορία τελειώνει μέσα σε ένα νεκροταφείο όπου όλα τα μυστικά αποκαλύπτονται.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Μία από τις ερωτήσεις που οι παραγωγοί της ταινίας κλήθηκαν να απαντήσουν πολλές φορές κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ της Μόσχας, ήταν το πόσο κόστισε η ταινία. Η απάντηση μας προκαλούσε πάντοτε την ίδια αντίδραση - Απίστευτο!!!

Πόσο μπορεί να κόστισε ένα φιλμ που απεικονίζει τις δεκαετίες του 40 και του 60, άρτια και παραστατικά, ένα φίλμ που γυρίστηκε σε 7 εβδομάδες και σε δέκα τοποθεσίες, ένα φίλμ με πάνω από 60 ηθοποιούς και 100 κομπάρσους, ένα φίλμ χωρίς πρότυπη χρήση της τεχνολογίας (που γυρίστηκε σε διάφορα φορμάτ, 35mm, 16mm, 8mm) και απαιτούσε μια πολύπλοκη διαδικασία μετα-παραγωγής;

Η απάντηση είναι: Συνολικά 700.000 €, 600.000€ επιχορηγούμενο από κρατικά κεφάλαια και 100.000 που προήλθαν από τους παραγωγούς.
Το πιο συχνό σχόλιο είναι: «700.000 €, αδύνατον. Η αξία παραγωγής της ταινίας είναι πολύ πιο ακριβή».

Μία από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισε η ομάδα μας, ήταν να αναδημιουργήσουμε μία εποχή όπου τα σύμβολα, τα κτίρια και οι οργανισμοί ήταν σκοπίμως κατεστραμμένα, διαγραμμένα ή ξεχασμένα τα τελευταία 20 χρόνια. Το ιστορικό Μαυσωλείο του τοπικού κομμουνιστικού ειδώλου Georgi Dimitrov, όπως επίσης και το κέντρο της Σόφιας όπως ήταν την δεκαετία του 50, με το σταλινικο στιλ, έπρεπε να αναδημιουργηθούν. Ακόμα δεκάδες συγκεκριμένα επιγραφές, σλόγκαν και πόστερ, έγχρωμα αστέρια, κομμουνιστικοί πύργοι έπρεπε να αναδημιουργηθούν ώστε να επιτευχθεί η ανασύσταση της ατμόσφαιρας μιας εποχής που καταναγκαστικά προσπαθεί να ξεχαστεί.

Μία βασική πρόκληση αναφορικά με την αναδημιουργία της συγκεκριμένης ατμόσφαιρας ήταν η ανεπαρκής χρηματοδότηση που είχαμε από κρατικά κεφάλαια. Γι αυτό οι παραγωγοί προτείνανε η ταινία να γίνει σχεδόν εξολοκλήρου στο σκοτάδι και να χρησιμοποιηθούν αυθεντικές τοποθεσίες που βρισκόντουσαν γύρω από την Σόφια, όπως τα εγκαταλειμμένοι κομμουνιστικοί στρατώνες. Εκεί δημιουργήθηκε το βασικό σετ. Το υπόλοιπο των γυρισμάτων έγινε επίσης σε παρόμοια κτίρια τα οποία είχαν επίσης εγκαταλειφθεί, αλλά αντιπροσωπεύουν αυτή την εποχή, όπως τα λουτρά, το σπίτι του «Σεφ του τσάρου», τα τούνελ των καναλιών της πόλης και τα κρατικά οικοδομήματα των προαστίων. Έτσι, η καλλιτεχνική ομάδα φαινόταν ευκολότερο να πιάσει τον ειδικό ρυθμό και την ξεχασμένη γεύση της παλιομοδίτικης σοσιαλιστικής πραγματικότητας, στις αυθεντικές τοποθεσίες που λάμβαναν χώρα τα γεγονότα.

Σημαντική ήταν η συνεισφορά του τμήματος ειδικών εφέ της εταιρίας παραγωγής Miramar. Εικονικά κτίρια στην Σόφια, καθώς και ολόκληρο το κέντρο της πόλης αναδημιουργήθηκαν ολοκληρωτικά με τις τεχνικές mate painting, σύνθεσης και 3D animation.

Αυτό που είναι αξιοπερίεργο στη δημιουργία της ταινίας είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα μέλη της ομάδας του Zift - σεναριογράφος, σκηνοθέτης, παραγωγοί, συνθέτης, σκηνογράφος, μοντέρ, ηθοποιοί ήταν η πρώτη τους φορά που συμμετείχαν στην δημιουργία μιας ταινίας μεγάλου μήκους.

ΜΙΚΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ . . .

• Το τμήμα ειδικών εφέ, δημιούργησε 1500 λίτρα τεχνητών περιττωμάτων
• Χρησιμοποιήθηκαν 150 ρολά φιλμ 35mm, 22 ρολά φίλμ 16mm και 20 ρολά φιλμ 8mm
• Οι αναμορφικοί φακοί ενοικιάστηκαν από την Vantage στη Γερμανία.
• Η επεξεργασία και εμφάνιση του φίλμ των 8mm έγινε στην Αμερική, εξαιτίας των υψηλών τιμών και του χρόνου παράδοσης που πρόσφεραν τα εργαστήρια στην Ευρώπη.
• Στο Zift χρησιμοποιήθηκαν 8 κάμερες των 8mm
• Η βροχή στην σκηνή του νεκροταφείου είναι πραγματική, αλλά οι παραγωγοί πλήρωσαν και για μηχανές νερού.
• Κατά τη διάρκεια την τελετή απονομής των βραβείων του 30ου φεστιβάλ Μόσχας, η διάσημη ηθοποιός και σκηνοθέτης Liv Ulmann, πρόεδρος της επιτροπής του φεστιβάλ, βραβεύοντας τους συντελεστές της ταινίας, τους φίλησε όλους. Ο ηθοποιός Vladimir Penev δήλωσε ότι έπλυνε το πρόσωπο του 9 μέρες μετά για να διατηρήσει όσο ήταν δυνατόν το φιλί της ηθοποιού.

 


Συνέντευξη Σκηνοθέτη

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Javor Gardev

Γιατί οι σκηνές που διαδραματίζονται σε διαφορετικές περιόδους είναι γυρισμένες με διαφορετικά φίλμ (8/16/35 mm); Και γιατί η φωτογραφία είναι ασπρόμαυρη; Η τάση στην κριτική είναι να θεωρείται το ασπρόμαυρο ευκολία, δήθεν «καλλιτεχνία».

Αυτή η άποψη δεν ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση, διότι ξεκάθαρα δεν ήθελα να κάνω μια καλλιτεχνικών αξιώσεων ταινία. Αντίθετα θέλησα να κάνω ένα blockbuster με προϋπολογισμό καλλιτεχνικής ταινίας. Και σύμφωνα με τα τοπικά δεδομένα, το πέτυχα. Στη Βουλγαρία το Zift προσέγγισε περισσότερους θεατές από το Tropic Thunder και το Wall-E. Σχετικά με το θέμα των format που αναφέρατε, απλώς θεώρησα ότι η αισθητική του μέσου καθ’ αυτού θα απέδιδε καλύτερα την αίσθηση της εποχής απ’ ότι άλλες τεχνικές, όπως π.χ. κουστούμια, σκηνικά και άλλα.

Πως δουλέψατε με τον συγγραφέα Vladislav Todorov για τη μετοφορά του μυθιστορήματος στην οθόνη; Κινηματογράφος και λογοτεχνία είναι δυο ξεχωριστές γλώσσες.

Συμφωνώ απολύτως. Κι ο Vladislav κι εγώ έχουμε την ίδια άποψη. Η δουλειά του στο σενάριο και η δικιά μου στο γύρισμα είχαν εκκίνηση την ίδια ιδέα, ότι δεν οπτικοποιούμε το μυθιστόρημα, αλλά δημιουργούμε κάτι εντελώς καινούριο για την οθόνη.

Είναι η ταινία μια αλληγορία για τις σχέσεις αρσενικού - θηλυκού;

Ενώ, έτσι μοιάζει, όπως επίσης ότι είναι μια αλληγορία για το σοσιαλιστικό παρελθόν της Βουλγαρίας, η ταινία είναι μια αλληγορία πάνω στη σημερινή κατάσταση της χώρας.

Εντύπωση του ερωτώντος είναι ότι η σκηνή στο καμπαρέ είχε κάτι από το σινεμά του Aki Kaurismaki. Ποιες είναι οι αναφορές της ταινίας και από ποια κινηματογραφικά είδη αντλεί;

Συμφωνώ ότι η σκηνή του καμπαρέ έχει μια αίσθηση Kuarismaki. Θα συμπλήρωνα και μια αίσθηση David Lynch…Τώρα, οι επιρροές πίσω από την ταινία: οπωσδήποτε όλη η αμερικάνικη παράδοση του παραλόγου, η αντι-ουτοπία και η sots-art, η εμπειρία του Vladimir Todorov στις συμμορίες της Σόφιας και η παιδική μου ηλικία στα ζεστά και γεμάτα κόσμο λεωφορεία της βουλγαρικής πρωτεύουσας, καθώς κρυφάκουγα τις συζητήσεις των επιβατών.

Πρώτο πλάνο, τ.226, 49ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, συνέντευξη στον Γιάννη Παλαβό.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Το σύγχρονο βουλγαρικό σινεμά ασχολείται κυρίως με καθημερινές εμπειρίες ή απασχολείται στην κατασκευή μίας εθνικής ταυτότητας σχεδιασμένη με φολκλόρ παράδοση ή επιστρέφοντας σε τραυματικές εμπειρίες της ιστορίας. Έτσι, πίστευα ότι στο υπαρκτό καλλιτεχνικό πλαίσιο, μία ορθολογική υφολογική επίθεση θα μπορούσε να είναι ανανεωτική και να προκαλέσει μία παραγωγική συζήτηση. Επέλεξα ένα από τα πιο ιδιαίτερα κινηματογραφικά στιλ και του έδωσα μία διαφορετική, παράδοξη μορφή. Η δράση λαμβάνει χώρα στο δυσοίωνο μνημειώδες χώρο του ολοκληρωτικού κράτους πλαισιωμένο από μία μαύρη ζώνη αστικής ζωής ασφυκτικά γεμάτη με κατεργάρηδες περιθωριακούς και πνευματώδη ταπεινότητα. Θυμόμαστε τις μέρες του «άμεμπτου» κομμουνισμού, την πομπώδη ασχήμια του και τον άφθονο παραλογισμό. Έτσι, αποφάσισα να πλαισιώσω την κοινοτοπία του κομμουνιστικού διαβόλου, να την «αποξενώσω» στην οθόνη, να την αποδώσω εντελώς αλλόκοτα και ασυνήθιστα χρησιμοποιώντας μια σειρά από τεχνάσματα διαφόρων κινηματογραφικών ειδών - όπως τα κλισέ του νέο-νουάρ. Η μίξη μας έδωσε τη δυνατότητα να βαδίσουμε στην κόψη του ξυραφιού ανάμεσα στο σινεμά του δημιουργού και στα διάφορα κινηματογραφικά είδη.

 

Βιογραφικά


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Vladimir Todorov - Σεναριογράφος
Είναι ένας Βούλγαρος συγγραφέας και διανοούμενος. Έχει εκδώσει στα αγγλικά και στα βουλγαρικά ακαδημαϊκά βιβλία και κείμενα για τον μοντερνισμό, την αισθητική της πολιτικής, τις εικαστικές και παραστατικές τέχνες. Αυτή την εποχή διδάσκει ιστορία του πολιτισμού της Ρωσίας και των Βαλκανίων, θεωρία κινηματογράφου και λογοτεχνία στο πανεπιστήμιο της Pennsylvania.

Javor Gardev - Σκηνοθέτης
Γεννήθηκε στη Σόφια το 1272. Πήρε το πτυχίο φιλοσοφίας από το πανεπιστήμιο της Σόφιας και σκηνοθεσία κινηματογράφου από το Κρατική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου. Έχει σκηνοθετήσει πάνω από 20 θεατρικά έργα, με αποτέλεσμα να θεωρείται ένας από τους πιο διαπρεπής Βούλγαρος θεατρικός σκηνοθέτης. Το Zift, για το οποίο κέρδισε και το βραβείο σκηνοθεσίας στο 30ο φεστιβάλ Μόσχας, αποτελεί τη πρώτη του μεγάλη μήκους ταινία.

Emil Christov / διευθυντής φωτογραφίας
Γεννήθηκε στην Σόφια το 1956. Αποφοίτησε από το Photography College και την Κρατική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου. Εργάζεται εδώ και πάνω από 25 χρόνια σε βουλγαρικές και διεθνείς παραγωγές. Μέχρι σήμερα κατέχει ένα ρεκόρ επιτευγμάτων περιλαμβάνοντας περισσότερα από 50 ντοκιμαντέρ, 20 ταινίες μεγάλου μήκους, 100 διαφημίσεις, περισσότερα από 20 βίντεο κλιπ και πολυάριθμα βραβεία καλύτερης φωτογραφίας από βουλγάρικα και διεθνή φεστιβάλ.

Zachari Baharov /Moth
Γεννήθηκε το 1980 στη Σόφια. Το ενδιαφέρον του για την υποκριτική ξεκίνησε τυχαία στα 17 του χρόνια. Έναν χρόνο αργότερα έγινε δεκτός από την κρατική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου. Βραβεύτηκε στα πλέον αναγνωρισμένα βουλγαρικά θεατρικά βραβεία - Askeer 2006 & Icarus 2007 για μία ερμηνεία σε 2ο αντρικό ρόλο. Ο ρόλος του Moth στο Zift αποτελεί τη παρθενική του εμφάνιση σε ταινία μεγάλου μήκους.

Tanya Ilieva /Ada
Από την ηλικία των 16 εργάζεται ως μοντέλο. Μέσα σε 2 χρόνια εργαζόταν ήδη για λογαριασμό σημαντικών οίκων μόδας και σχεδιαστών, όπως Yves Saint Lauren, Luis Vuitton, Alexander Mcqueen, Kenzo, Givenchy, Alberta Feretti και άλλους. Στην ηλικία των 18, επέστρεψε στη Βουλγαρία για να ανανεώσει τις πολυπληθείς διακρίσεις της στιν ιππασία και να ολοκληρώσει την εκπαίδευση της. Έχει χαρακτηριστεί ως «το διανοούμενο supermodel» και ως «το καλύτερο εξαγώγιμο προϊόν μόδας της Βουλγαρίας». Ο ρόλος της Ada στο Zift αποτελεί την πρώτη της συμμετοχή σε μεγάλου μήκους ταινία.

Vladimir Penev /Slug
Γεννήθηκε στη Σόφια το 1958. Αποφοίτησε από την κρατική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου το 1982 και κατέχει και μεταπτυχιακό τίτλο στην υποκριτική. Έχει συμμετάσχει σε πολλά θεατρικά έργα των πιο επιφανών Βούλγαρων σκηνοθετών. Έχει βραβευτεί με δύο βραβεία Askeers και ένα Icarus για τις ερμηνείες του σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Έχει επίσης βραβευτεί στα φεστιβάλ της Rieka (Κροατία), Ohrid (FYROM) και Plovdiv (Βουλγαρία).

Matey Konstantinov / Παραγωγός
Κατέχει πτυχίο βουλγαρικών σπουδών από το πανεπιστήμιο της Σόφιας, καθώς ακόμα μεταπτυχιακό τίτλο στις πολιτισμικές σπουδές από το τη βουλγάρικη ακαδημία επιστημών και λογοτεχνίας. Για 7 χρόνια δημοσίευε άρθρα σε έναν αριθμό εφημερίδων και περιοδικών ενώ κατείχε τη θέση του εκδότη σε μερικά από αυτά. Έως το 1995 είχε συμμετάσχει ως σεναριογράφος και παραγωγός σε μεγάλο αριθμο θεατρικών έργων, κονσέρτων, διαφημίσεων, τηλεοπτικών προγραμμάτων και ντοκιμαντέρ. Η ταινία Zift αποτελεί την πρώτη του συμμετοχή ως παραγωγός σε μεγάλου μήκους ταινία.

Ilian Djevelekov / παραγωγός
Γεννήθηκε το 1966. Σπούδασε Ψυχολογία στο πανεπιστήμιο της Σόφιας. Κατέχει πτυχίο σκηνοθεσίας κινηματογράφου και θεάτρου από την εθνική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου. Τα τελευταία 15 χρόνια δούλεψε ως παραγωγός και σκηνοθέτης σε δεκάδες διαφημίσεις και ντοκιμαντέρ. Η ταινία Zift αποτελεί την πρώτη του συμμετοχή ως παραγωγός σε μεγάλου μήκους ταινία.

Georgi Dimitrov / Παραγωγός
Διαθέτει πτυχίο σκηνοθεσίας animation από τη βουλγαρική εθνική ακαδημία θεάτρου και κινηματογράφου. Τα τελευταία 10 χρόνια έχει δουλέψει ως art director και σκηνογράφος σε δεκάδες παραγωγές διαφημίσεων, καθώς και τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών. Το 2000 ίδρυσε την εταιρία παραγωγής Multfilm, μέσω της οποίας έκανε τη παραγωγή τηλεοπτικών μυθιστορημάτων. Ένα χρόνο μετά έγινε συνιδρυτής της εταιρίας παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών Miramar. Η ταινία Zift είναι η πρώτη του ως παραγωγός μεγάλου μήκους ταινίας.

 

Σύνδεσμοι


 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.ziftthemovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com

 

Φωτογραφίες




Από Πέμπτη 16 Νοεμβρίου
στους κινηματογράφους
ΑΣΤΥ & ΠΤΙ-ΠΑΛΑΙ

Κινηματογράφος ΑΣΤΥ